Marketing ne Blogun tone, Lexo me shume

Deshironi te Reklamoni ne Blogun tone na Konatktoni ne Eamil Adresen tone ' business4you@hotmail.co.uk ' ne do tju tregojm per hapat qe ju duhet ti merrni per te Reklamuar ketu

SoundBreak

28.9.09


SoundBreak Kontinenti i Humbur OOS, RSI, CTS ... - Këto akronime të gjitha lënduar ju, dhe mund ta vrasin karrierën tuaj në këto kohë Wired. Plagosje Repetitive tendosje, sindromi Profesionale përdorimin e tepruar, dhe sindromi i kyçit të dorës tunelit janë të gjitha fytyrat e njëjta gjendje e sëmurë. Në terma laik, nëse ju përdorni diçka shumë, ju do të dëmtojë atë. Për ata të përballen me qymyr të IT-industrisë, është endemike, dhe mund të thotë humbja e një karriere të shtypni kur të bëhet shumë e dhimbshme për të mbështetur ... Çfarë mund të bëni? Një teknikë e mirë shtypja e bën një dallim të madh. Touch typing është e rekomanduar, dhe ju duhet të përdorni dy duart për të përdorur një ndryshim ose kontroll combo kryesore. I kaloi në tastierë Dvorak një kohë prapa, si për të reduktuar lëvizjet e gishtit, dhe do të detyrojë veten të prekur lloji. Kjo është një ndihmë e madhe për të marrë çdo të shpeshta 'microbreaks' 5-15 minuta nga ajo që ju po bëni, lëvizë, shtrirje, dhe të japësh gjak, një shans për të rrjedhin përreth vend. Ju duhet të lëvizë armëve tuaj larg nga e tastierës dhe miut, të përqëndrohet sytë tuaj të disa pikë të largët, dhe relaksohuni. I shkroi këtë program sepse unë gjithmonë të përfshihet shumë në atë që unë jam duke punuar për të mos harroni të merrni pushimet të rregullt (mund të kalojë orë para Mbaj mend se unë duhet të ha, ose shkoni në banjë ...). Megjithatë, kam gjetur çdo program kujtesë kam provuar të jetë tepër frustruese dhe / ose i futur në përdorim për kohë të gjatë. Çfarë programi do? Çdo 10 minuta (apo çdo gjë që vendosur ta) programi do të luajë një tingull të ju kujtoj të ketë një shtrirje. I use një arkiv të madh të kafshon shëndoshë nga filmat dhe TV (www.tidalwavs.com është e mirë) - programi zgjedh një të qëlluar si kujtim për të mbajtur çdo herë u duket i interesant. Gjëja më e rëndësishme është se kjo nuk është futur, ajo nuk i ngadaltë poshtë mua, dhe ajo punon. Unë nuk duroj ata programe që masë sa keni lëvizur miun, ose të përdoren tastierën tuaj. Gjitha që burimet expends se PC tim dhe unë mund të përdorni të mirë diku tjetër. SoundBreak vetëm fle deri sa është e nevojshme. Software Çmimi: Freeware Software Version: 1.0 Software-Release Date: 5-15-01 Size: 0,76 MB Platformë: Win95, Win98, WinME, WinNT 4.x, Windows2000 Download Page: SoundBreak Download

0 comments

Posto një koment

Si ti marresh Drajverat e Fundit te Karteles se PC tuaj!

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info