Marketing ne Blogun tone, Lexo me shume

Deshironi te Reklamoni ne Blogun tone na Konatktoni ne Eamil Adresen tone ' business4you@hotmail.co.uk ' ne do tju tregojm per hapat qe ju duhet ti merrni per te Reklamuar ketu

Canon PowerShot digital cameras and drivers

19.8.09

PowerShot e produkteve janë një vijë e konsumatorit dhe prosumer grade kamera digjitale, nisur nga Canon në 1995. Të PowerShot linjë ka qenë i suksesshëm për Canon, dhe është një nga më të shitur aparat fotografik dixhital linjave në mbarë botën. Në photo sharing website Flickr, në pikë-dhe-xhiruar kategori, përfaqësuesi më i lartë tre më të ngarkuar fotografi janë marrë me kamera Canon PowerShot. Shkarko kamera Canon shoferëve dhe MP3 Player Current seri - Një seri: "Easy dhe Fun" buxhetit kamera që variojnë nga pikë-dhe-për të xhiruar kamerat prosumer - D seri: material i papërshkueshëm nga uji, freezeproof dhe shockproof - E seri: design-orientuar buxhetin kamera - G seri: produkti më i shitshëm kamera me veçori të përparuara - S / SD seri (e njohur edhe si PowerShot Digital ELPH): "Performanca dhe Style" ultracompact pika-dhe-xhiruar kamerat - S / SX seri: ultra zoom-kamera Ndërpritet seri - Pro seri: gjysmë-profesional të nivelit kamera Canon slotting nën të drejtën e dSLRs, e përbërë nga Pro70 (1998), Pro90 ËSHTË (2001), dhe Pro1 (2004). - S seri: fillimisht një seri kompakt-pika-xhiruar kamerat dhe, më pas një sërë prosumer kamera slotting nën G seri - TX seri: hibride aparat fotografik / camcorders

0 comments

Posto një koment

Si ti marresh Drajverat e Fundit te Karteles se PC tuaj!

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info