Marketing ne Blogun tone, Lexo me shume

Deshironi te Reklamoni ne Blogun tone na Konatktoni ne Eamil Adresen tone ' business4you@hotmail.co.uk ' ne do tju tregojm per hapat qe ju duhet ti merrni per te Reklamuar ketu

Google mobile maps show when to take side streets

26.8.09


Ne kemi vendosur që Google e di mjaft për ju, dhe nganjëherë kjo është një gjë e mirë. Sidomos kur Google plows disa nga mbrapa se informacioni në tipare të reja. Dje, kolegu im Tom Krazit hulumtuar një tipar i ri që është pjesë e raportimit të trafikut në Google Maps, duke përfshirë si Google është trajtuar shqetësimet e fshehtësisë së informacionit që ai tipar çezmat përdoruesve 'për të siguruar disa të trafikut të saj më të grimcuar detajet e raportimit. Përveç informacionit të trafikut të shfaqen për autostrada kryesore, Google do të tregojë se për rrugët arterial, klasa e rrugë që përfaqëson nivelin e ardhshëm poshtë në drejtim të veprimtarisë automjetesh. (Kjo mund të përfshijë expressways dhe më të lartë-vitrinë e rrugëve të trafikut, për shembull.) App vepra nga gjiri të dhënave anonime nga njerëzit duke përdorur tipar e mia Location on Google Maps for mobile. Google dërgon vetë (dhe gjatë gjithë gjyqin tipar i ka dërguar vetë) informacion anonim prapa skenave, kur ju të kthehet në funksion Vendi im mbi një telefon celular. Pjesë e që të dhënat që kthehen në selinë e Google-s përfshin vendin tuaj dhe shpejtësia. Ndërsa zgjeruar hartën e trafikut që ka dalë si rezultat i të dhënave jep shoferët shtresë tjetër shërbim, Google nuk është i parë për ta kthyer të dhënave celular në trafikun lokal. Një fillim izraelito-up Waze ambiciet e quajtur gjithashtu ka edhe më shumë hyperlocal. Waze gjithashtu raportet autostradë dhe rrugë për krah, disa madje edhe më të vogël se rrugët arterial. Në fakt, Waze mund të përdorni telefonin e shoferëve qelizë të dhënave së bashku me një lëvizje makinën për të krijuar harta të sakta në mënyrë të drejtë qytetit. Për më tepër, ju mund të aktivisht raport aksidentet e trafikut dhe incidente të tjera. Para se të niset, Waze mund të krijojë një rrugë e vërtetë-kohë që më shumë proaktiv se harta Google trafikut. Ndërsa Waze ka ide të ndritshme, ai nuk ka pjesë më e madhe. Si rrjete online sociale, ajo duhet të ndërtojmë bazën e saj përdorues për të ndërtuar bazën e të dhënave të saj. Google, nga ana tjetër, ka një të mbajë të fortë në jetën e vërtetë-përdoruesve të cilët tashmë kanë parasysh emrat dhe fjalëkalimet. Ajo gjithashtu ka themeluar autostradave dhe rrugëve arterial. Në qoftë se Google është i zgjuar, ai jo vetëm që do të kthehet në një sy drejt byways edhe më të vogla, por gjithashtu do të miratojnë shumë karakteristika interaktive që kompani të tilla si Waze janë duke u zhvilluar.

0 comments

Posto një koment

Si ti marresh Drajverat e Fundit te Karteles se PC tuaj!

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info