Marketing ne Blogun tone, Lexo me shume

Deshironi te Reklamoni ne Blogun tone na Konatktoni ne Eamil Adresen tone ' business4you@hotmail.co.uk ' ne do tju tregojm per hapat qe ju duhet ti merrni per te Reklamuar ketu

NVIDIA notebook drivers download

19.8.09

NVIDIA ® është duke bërë më të lehtë se kurrë të marrë më të aftësive dhe performancës nga notebook tuaj duke bërë NVIDIA ® GeForce ® notebook shoferëve në dispozicion në NVIDIA.com. Këto shoferët dorëzojë të mprehtë, kristal-të qarta, e për-shko-rrufe graphics me ecurinë e shpejtë për lojëra, video, dhe imazhet, të gjithë duke ruajtur customizations prodhues, duke përfshirë hotkeys. Dhe një gjë më shumë - NVIDIA notebook shoferët tani sjellë NVIDIA ® CUDA ™ teknologji të fletoret për herë të parë, duke përfshirë NVIDIA ® PhysX ™ teknologjinë më të fundit për lojra. Great grafika janë vetëm fillimi dhe tani, NVIDIA shfrytëzuesit janë duke kërkuar edhe më shumë me Grafikë Plus ™: madhështor dhe video image processing dhe NVIDIA ® PhysX ™ teknologjinë më të fundit për efektet fizikës - aktivizuara në fletoret mundësuar nga GeForce Seria 8 milion, GeForce 9 milion Seria GPUs. Të gjitha me një të vetme, easy-to-install notebook driver. Ju mund të shkarkoni nga shoferi www.downloadatoz.com/driver/

0 comments

Posto një koment

Si ti marresh Drajverat e Fundit te Karteles se PC tuaj!

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info